SUNtip omboekservice

Boek jouw Neckermann reis eenvoudig om

Heb je een reis bij Neckermann geboekt? Laat ons je dan helpen met de SUNtip omboekservice. Je boekt je nieuwe vakantie en wij wij verrekenen direct de reeds gedane (aan)betaling met jouw nieuwe vakantie. Vervolgens nemen we de hele claim richting SGR van je over. Begin nu gerust met zoeken naar jouw nieuwe vakantie! 

Hoe werkt het omboeken van je Neckermann reis?

  1. Boek een nieuwe vakantie op SUNtip.
  2. Stuur je oude factuur van Neckermann, een kopie van je ID/ paspoort (alleen hoofdboeker) en een bewijs van betaling naar contact@suntip.nl.
  3. Je ontvangt van ons een formulier waarmee je jouw claim overdraagt aan ons. Dat betekent dat je jouw claim niet meer direct bij het SGR kunt indienen. Wij verekenen de reissom in de nieuwe boeking.
  4. Wanneer wij het getekende formulier retour hebben, verekenen wij de nieuwe reissom in de boeking.
Let op: dit geldt alleen voor boekingen via Neckermann.nl die niet bij Expedia zijn ondergebracht.

Vind jouw vakantie

Bij SUNtip boek je eenvoudig je Neckermann reis om, dankzij onze SUNtip omboekservice. Zo kun je alsnog zorgeloos op vakantie!

Melanie
Zonvakantie specialist