Iberostar Waves Quetzal

  1. Mexico
  2. Riviera Maya en Cozumel
  3. Playa Del Carmen
  • 12 foto's
  • Kindvriendelijk

Faciliteiten

  • ForKids
    • Miniclub (4-17 j.)<br>Teenieclub<br>Kinderzwembad<br>Babysitservice (tegen betaling)
  • Meals
    • all inclusive: Ontbijtbuffet, 's middags en 's avonds koud/warm buffet. Naar keuze 's avonds in de à-la-carte-restaurants (reservering in het Japanse restaurant verplicht)<br>'s Middags koffie en gebak<br>Nationale alcoholvrije dranken 24 uur per dag, alcoholische dranken van 08:00-01:00 uur<br>Dagelijkse aanvulling van de minibar met frisdranken, waterstations aan het gangpad om de verstrekte flessen aan te vullen
  • Stay
    • Premium kamer (DZ, ca. 35 m²), airconditioning, minibar, tv, telefoon, WiFi, kluis. Douche, toilet, haardroger. Balkon. Naar keuze in de buurt van het zwembad (DZP). Max. 4V<br>Premium kamer voor alleengebruik te boeken (EZ), naar keuze in de buurt des zwembaden (EZP)<br>Familiekamer ( FZ, ca. 65 m², vanaf 01.11.), ap. slaapkamer, airconditioning, minibar, tv, telefoon, WiFi, kluis. Douche, toilet, haardroger. Balkon. Max. 2V+4K/6V
  • Equipment
    • Groot hotelcomplex met een groot zwembadcomplex, 4 zwembaden, een zwembadbar, ligbedden, parasols en handdoeken bij het zwembad en het strand en een strandbar. Ontvangsthal met receptie, WiFi, 4 bars, buffetrestaurant en 5 à-la-carte-restaurants. Landcategorie: 5 sterren, 350 kamers.
  • SportFitness
    • Aerobics, biljart, boogschieten, tennis, volleybal, tafeltennis<br>Watersporten aangeboden door lokale aanbieders tegen betaling
  • FitnessWellness
    • Fitnessruimte (ca. 50 m², vanaf 16 jaar)<br>Spa-ruimte met massages en whirlpool tegen betaling (vanaf 18 jaar)

7,6
Goed (7+) 7 reviews
  • Animatie 7,8
  • Kindvriendelijk 9,2
  • Decoratie 8,3
  • Faciliteiten 8
  • Eten en drinken 8,6
  • Hygiëne 8,8
  • Locatie 9,2
  • Prijs-kwaliteit 7,4
  • Slaapcomfort 8
  • Personeel 8,9
  • 2
    • Faciliteiten 6
    • Eten en drinken 8
    • Hygiëne 8
    • Locatie 8
    • Slaapcomfort 8
    • Decoratie 8
    • Personeel 8
    • Kindvriendelijk 8
    • Prijs-kwaliteit 8

    Transfer terug heeft d-reizen geboekt op 19 september ipv 19 augustus. Taxi zelf moeten betalen. Moet gedeclareerd worden bij d-reizen. Ook zijn we nu 3 dagen later nog niet thuis! We moesten 13 uur wachten op cancun wegens probleem met vliegtuig. Conecting vlucht gemist in atlanta. ALLE vluchten vol. 's ag vast in Atlanta. Moesten we via new york naar brussel. Wat denk je? Weer vertraging en connecting flight gemist. Nu 2 dagen wachten in new york en dan terug. In totaal 3 dagen vertraging!!! ALS deze vlucht wel gaat. Belabberd geregeld de transfer, en delta is echt de slechtste maatschappij. Als je veryraging hebt of je vlucht mist dan sturen ze je van kastje naar de muur. Niemand wil je goed helpen, je moet echt stennis maken en ervoor knokken voordat je geholpen wordt. Als d-reizen niets voor ons kan betekenen in deze dan nooit meer d- reizen. Zitten al 3 dagen vast en nog niet thuis. 13 uur in cancun gewacht en dag erna 8 uur op atlanta. 2 dagen op het vliegveld gehangen. Enorme kosten gemaakt. 4 a 5 keer eten drinken.

  • 10
    • Faciliteiten 8
    • Eten en drinken 8
    • Hygiëne 10
    • Locatie 10
    • Slaapcomfort 6
    • Decoratie 8
    • Personeel 10
    • Kindvriendelijk 10
    • Prijs-kwaliteit 8

    We hebben echt een hele fijne vakantie gehad op dit resort. Het personeel was ontzettend vriendelijk en we kwamen hier niks tekort. Het eten en drinken was fantastisch en ruim in keuze. Ook was het fijn dat je altijd een plekje op het strand of bij het zwembad had. Maakt niet uit op welke tijd je kwam. De sfeer was ontzettend gezellig en er was genoeg te doen. Al met al een top vakantie.


Anderen bekeken ook